Oricine a trecut prin fluctuatii de greutate stie cat poate fi de greu sa slabesti chiar si un kilogram. Cu toate acestea, slabitul nu este imposibil si poate fi chiar usurat prin anumite metode, pe care, daca le cunosti, ai succesul garantat.

Iata cateva trucuri pentru  a pierde kilogramele nedorite:

  1. Propune-ti sa economisesti

In mod sigur, esti una dintre acele persoane carora le place sa se rasfete cu mici gustari si, uneori, cu mancaruri rafinate. Ei bine, daca faci asta prea des, nu doar ca vei acumula kilograme in plus, dar vei cheltui foarte mult. Daca iti vei propune sa economisesti, vei fi nevoit sa renunti la micile placeri pe care ti le faceai zilnic, scapand, astfel, de caloriile in plus pe care ti le aduc acestea. Economisteste, de exemplu, pentru un display nou pentru laptop de pe  Laptopstrong.ro, ca sa iti iei ceva care sa iti foloseasca. Poti afla mai multe detalii printr-un click aici, daca esti interesat. Vei ramane si cu bani in buzunar si vei observa cum kilogramele vor incepe sa dispara.

 

  1. Mananca portii mai mici

Nu degeaba se spune ca moderatia este cheia succesului, in tot ceea ce vrei sa faci.

Daca obisnuiesti sa mananci pana cand simti ca te doare burta, inseamna ca faci exces si trebuie sa inveti sa te temperezi.  Nu doar ca acest lucru nu este bun pentru silueta, dar nu ii face bine nici stomacului tau. Un truc pe care il poti pune in practica este sa mananci din farfurii mai mici, astfel incat sa ai impresia ca portia de mancare este una mare. De asemenea, consuma alimente cu indice caloric negativ, dar care iti dau senzatia de satietate si iti umplu stomacul repede, cum ar fi legumele si fructele. Te vei simti satul, fara sa fi mancat foarte mult.dieta

  1. Bea apa

Pe langa faptul ca te va ajuta sa te mentii hidratat, aceasta te poate scapa de senzatia falsa de foame. Se poate intampla sa ai impresia ca ti-e foame, cand, de fapt, organismal tau are nevoie de apa, deoarece senzatia de sete si de foame pot fi confundate uneori. Astfel, incearca sa stabilesti daca iti este, intr-adevar, foame si bea un pahar de apa. Cel mai probabil senzatia va disparea si iti vei putea continua activitatile linistit.pierdere in greutate

  1. Numara-ti caloriile

Desi nu este o idee foarte buna pe termen lung, la inceput iti va fi de mare ajutor. Cel mai probabil, ai un stil alimentar haotic si nesanatos. Daca vei incepe sa tii evidenta caloriilor pe care le mananci zilnic, vei putea sti exact unde trebuie sa te opresti si care sunt mancarurile care au cel mai mare aport de calorii. Exista aplicatii special create pentru a-ti numara caloriile si, in plus, iti pot arata si valorile nutritionale ale alimentelor pe care le consumi.

 

Pe langa toate acestea, exercitiile si sportul regulat sunt, la randul lor, extrem de importante si de o eficienta crescuta! Pune-le si tu in practica!